chcete se zeptat?

Nejčastější dotazy

  1. Zkontrolujte si dostatek financí na svém účtu
  2. Zkontrolujte nastavení internetových plateb ve svém online bankingu
  3. Zapněte si platby

Pokud žádný z výše uvedených bodů nepomohl, kontaktujte nás prosím

Ano. Stačí se nám ozvat na email info@dietsystem.cz a vše vyřešíme. Vyjdeme Vám vstříc tak, aby pro Vás DietSystem co nejpohodlnější a nejvýhodnější.

Faktura za využívaný tarif přichází obratem po uhrazení na Váš e-mail.

Stačí jít do správy svého profilu (v pravém horním rohu) a zde máte jak tarif, tak datum jeho expirace.

V případě ročního předplatného se celá objednávka zruší a je nutné jí vytvořit znovu. V případě měsíčního předplatného se Vám tarif dočasně zablokuje. Náš systém požádá banku o opakované stržení a v případě neúspěchu se tarif zablokuje. Ale nebojte. Víme, že v životě přichází různé problémy a stačí nám napsat na info@dietsystem.cz a vše s Vámi ochotně vyřešíme.

Při objednávce stačí zadat daný voucher do políčka “slevový poukaz”. Pozor. Systém je senzitivní na malá a velká písmena.

Každý den 🙂 Využíváme dva druhy databáze. Stěžejním základem je ověřená databáze Alimenta a důležitým doplňkem je DietSystem databáze, do které každým dnem přidávám jak nové potraviny, tak pokrmy. Máte tak neustálo jistotu, že Vám žádná potraviny chybět. V případě, že byste opravdu objevili potravinu, která v databázi není, napište nám na info@dietsystem.cz a my jí co nejdříve doplníme.

Ve Vašem účtu, v části šablony, vidíte veškeré dostupné materiály. V pravé části textu stačí kliknout na objednávkové tlačítko a budete automaticky přesměrování na platební bránu. Fakturu Vám poté opět pošleme do mailu, stejně jako v případě zakoupení tarifu. 

Dnem absolvování ročníku, popř. Studia, ve kterém DietSystem využíváte budete automaticky ze školního tarifu odstraněni a aktivuje se tarif “trial” poté můžete pokračovat jako u standardní objednávky.

Při procesu objednávky si můžete vybrat ze dvou základních možností – měsíční a roční předplatné. Bez samotného výběru není možné pokračovat v objednávkovém procesu. Vše je velmi intuitivní a v případě, že si nebudete vědět rady, jsme zde pro Vás, abychom Vám pomohli.

Toto není bohužel možné. Celý proces je automatizovaný.

Ano. Fakturační adresu zadáváte přímo při objednávkovém procesu. Jakou fakturační adresu zadáte, na tu Vám vystavíme fakturu.

Ano. Máme tarif Profi+, který je určen pro instituce a větší množství poradců, kteří jsou následně pod správou hlavního účtu. Napište nám na info@dietsystem.cz a určitě se domluvíme.

Pokud jste nenašli odpověď na svou otázku, určitě nás kontaktujte.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku?

Kontaktujte nás

Pomoc v aplikaci

Pomoc s platbami

Kontaktní formulář

Fakturační údaje

DietSystem App, s.r.o., Babická 136, 664 84 Zastávka   |   IČ: 06340172
Společnost pod spisovou značkou C 101532 vedená u Krajského soudu v Brně